Francosko podjetje Revoz proizvaja avtomobile po imenu Renault. Eden izmed bolj priljubljenih in cenovno med najbolj ugodnimi je seveda Renault Clio, ki novega lahko dobimo že za 11.590,00 evra. Zunanjost avtomobila lahko prilagodite po svojem okusu, saj si lahko sami izberete barvne kombinacije vozila. Žarometi full LED so v obliki črke C in so tako še bolj oblikovno izpopolnjeni. Zadnji žarometi pa so na voljo izbirno in pa tudi odvisno od same različice. Na voljo imate tudi dve vrsti platišč, in sicer 16 palčna Pulsize ali 17 palčna aluminijasta Optemic
Renault Clio je zelo udoben v notranjosti, saj ima zelo mehko in elegantno okolje. Kabino si lahko prilagodite po svojem okusu, saj si lahko armaturno ploščo in barve notranjih elementov, ki služijo za okras, prilagodite po vaši želji. Za Renault Clia imate možnost dodajati dodatno opremo, kot na primer nastavek za strešne nosilce za smuči, kolo ali strešni kovček. Prtljažnik si lahko prilagodite tako, da si kupite razdelke, na voljo imate tudi sprednje in zadnje zavesice, adapter za kabelske snope za vlečno kljuko, prav tako pa tudi samo vlečno kljuko.
Na voljo imate veliko varovalnih pokrovov za pnevmatike. Dodate lahko tudi senzorje za pomoč pri parkiranju, razne preproge, vijake za platišča, komplet za prostoročno telefoniranje, nosilce za kolo, snežne verige itd. Poraba goriva je pri Cliu relativno nizka, saj ima pri bencinskem motorju porabo na 100 kilometrov povprečno okoli 5 litrov, pri dizelskem motorju pa je ta številka še manjša, in je približno 3,5 litra na 100 kilometrov.
Cene Clia so različne, razlikujejo pa se po tem, kakšno opremo imajo vključeno. Tisti, ki imajo več opreme, so tako tudi dražji. Na voljo imate tudi vozilo Renault Clio GT Line, ki je bolj estetsko izpopolnjen, videz pa je podoben bolj športnim avtom. Novi Renault Clio je na voljo v kar 7 različicah. Najosnovnejši model je model Life, ki ima samo osnovno opremo, to so večinoma samo nujni deli, da se avto lahko pelja. Drugi model se imenuje Zen, ta pa ima že možnost eko vožnje, klimatsko napravo, multimedijski sistem ter volanski obroč in ročico za menjalnik v umetnem usnju. Naslednji model je Limited, ki pa ima že meglenke spredaj, zatemnjena stekla ter navigacijski sistem. Model Intens je še bolj izpopolnjen, saj ima že vgrajen sistem za pomoč pri parkiranju zadaj. Model «I feel Slovenia» ima pomoč pri parkiranju spredaj in zadaj ter sredinski naslon za roke. Model R.S. ima že gumb, s katerim lahko prestavimo na športni način vožnje, ostane pa še model R.S. Trophy, ki pa ima športno podvozje Trophy ter izpušni sistem Akrapovič.